czwartek, 14 czerwca 2012

Colorful eyes.

Już od jakiegoś czasu chodziła za mną chęć kupienia magicznego boxu Sephory gdzie oprócz bogatej palety kolorystycznej cieni do powiek są także róże do policzków i mini błyszczyki. Produkt pochodzi z kolekcji Sephora Pret-a-porter color collection i jest przede wszystkim bardzo wygodny ( dosyć często wyjeżdżam więc ma to dla mnie ogromne znaczenie) , ponieważ nie muszę już zabierać ze sobą oddzielnej torby gdzie jest wszystko i nic. Nie, po prostu biorę zestaw Sephory i cały świat należy do mnie.

Sephora pret-a-porter color collection 129 zł
Tak wygląda tył pudełka. W zestawie znajduje się sześć paletek produktu i każda z nich jest ze sobą kolorystycznie związana. Dołączone jest także małe lustereczko przy którym można zamocować wybrany przez siebie zestaw. Jest to bardzo wygodne kiedy w ciągu pracy musisz poprawić makijaż.






Długo zastanawiałam się jednak nad zakupem gdyż szczerze powiedziawszy rzadko używam cieni do powiek. Moja praca wymaga ode mnie minimalnych ilości makijażu, a czas po pracy często wykorzystuje w mało sprzyjających warunkach do nakładania wieczorowego makijażu.
Jednak jestem zmotywowana do zmiany tego .

Pierścionki we fluorestencyjnych kolorach Espinka 5 zł. 

Jedyne czego mi w niej brakuje to troszkę więcej pastelowych, matowych kolorów gdyż te są z błyszczącymi drobinkami. Jednak wszystko ładnie się nakłada i nie sypie się co jest ważne. Cena też nie jest wyolbrzymiona i wydaje mi się, chociaż jeszcze trudno mi powiedzieć, że są one dosyć wydajne.

Pierścionki na zdjęciu są u mnie w sprzedaży więc gdyby ktoś był zainteresowany zapraszam.                    













Makijaż wykonany cieniami i różem do policzków z Sephora color collection.

____________

My new Sephora color palette is very useful for me. When Im going to some trips or buissnes meetings I need something where I can find everything I need. In box u have six little pallet with colorful eyeshadows , blush and lip gloss. There is also mirror where u can put one pallet and hide it to your purse. Only one thing disturb me that colors are very shining. 
Rings on the picture are for sale so If u want them write me. 

A.        

1 komentarz:

  1. Witam! Dałam Ci wyróżnienie w Libster blog http://make-up-naszpilkach.blogspot.com/2012/11/libster-blog-wyroznienie.html zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń