środa, 13 czerwca 2012

Lipstic which I used.

tutaj
Ponieważ wiem, że do końca tygodnia nie będę miała czasu nawet tu zajrzeć a zdjęcia zostały zrobione podzielę się z Wami moimi odkryciami odnośnie pomadek i błyszczyków , których używam..

Lancome Juicy Tubes

Pierwszym, na pewno nie odkrywczym moim ulubieńcem jest błyszczyk Lancome o słodkim, malinowym kolorze. Ładnie rozprowadza się na ustach i chociaż długo na nich nie zostaje ze względu na truskawkowy posmak to na prawdę warto mieć go w torebce. Na letnie dni sprawdza się idealnie.





Neutrogena Intensive repair balsam.
Balsam Neutrogeny kupiłam podczas wyprzedaży w Rossmanie. Jedna z moich koleżanek wychwalała ją pod niebiosa więc pomyślałam czemu nie ? Niestety balsam pozostawia niezbyt miły posmak i bardzo szybko zasycha tworząc na ustach skorupę. Prawdę mówiąc używam go tylko wtedy kiedy nie mogę znaleźć innych w torebce.






Carmex SPF 15 Truskawka
Mój absolutny mistrz na zimę, lato i wszelkie sytuacje kiedy moim ustom potrzebna jest ochrona. Carmex bardzo fajnie wchłania się w usta pozostawiając uczucie lekkiego oziębienia, które bardzo lubię ( Menthol). Jest absolutnie nie porównywalny z innymi balsamami do ust.
Aktualnie wyszła jego nowa wersja o zapachu mięty i zielonej herbaty. Możecie o nim poczytać tutaj.




Błyszczyk Sephora
Podczas z jednej z moich wypraw do Sephory natknęłam się na promocję - 50% na wszystkie błyszczyki i pomadki sygnowane firmą Sephora. Akurat szukałam czegoś w kolorze mocnej czerwieni, ale nieco delikatniejszego niż pomadka. I wtedy wpadł mi w ręce On. Ma idealną konsystencję i kolor, którego intensywność zależy od ilości pociągnięć szczoteczką. Przyjemnie pachnie i długo pozostaje na ustach. Mogę go natomiast z czystym sumieniem polecić na wieczorne wyjścia , gdyż sprawdza się idealnie.


Padka do ust koloryzująca Sephora
Kolejny produkt Sephory. Jest to pomadka nadająca ustom zdrowy i apetyczny wygląd. Najważniejszy dla mnie jest fakt, że nie zostawia po użyciu grudek na ustach , które mnie osobiście bardzo denerwują. jej plusem jest także to , że można się nią malować bez konieczności posiadania lusterka ;).






Smackers o smaku Fanty
Będąc w Kappahlu wpadła mi do ręki pomadka Smackers o których dużo słyszałam , ale nigdy nie używałam. Z ciekawości więc wzięłam i chociaż używam jej stosunkowo rzadko to bardzo ją lubię . Jest mega smaczna i mój narzeczony ją uwielbia . Czy trzeba dodawać coś jeszcze ?














Pomadka Lancome Le French Touch Absolu Nu Gourmand Color Bare Lips Sensation
Mój absolutny hit na lato. Pomadka w kolorze prawdziwego różu ( intensywność zależna od nałożonej ilości). Usta wyglądają w niej mega soczyście , a po za tym daje ładny połysk. Długo pozostaje na ustach i rewelacyjnie wygląda przy pastelowych kolorach ubrań.


Dodatkowo polecam wam błyszczyki YSL , które uwielbiam, natomiast aktualnie choruję na ich brak. Są one wydajne i pięknie wyglądają na ustach:



A wy jakich produktów używacie najczęściej ? Nie mogę się doczekać waszych propozycji !

Pozdrawiam,
A.

________

These are my proposition of lipstics that I used.
Iam really curious what kind of products you are using ? I cant wait yours propositions !

A.




0 Comments:

Prześlij komentarz